Shine.

I can feel what you have inside
But you lie to yourself
Look in to my eyes
'cause you have it all
You know it too
So why don't you do something about baby don't deny
Would you even try
Break the wall to face it all
What can I do for you to believe me


What does your heart say
What do you fear
Why do you always push it away?
Why these unnecessary tears?
I can see the shine but you're only wasting time
Putting yourself always in question
Denying leberation of your mind
You kinda know you have talent
You kinda know how to exploit it
But you do nothing
Do yourself a favor don't avoid it


...

aaaaaaah.
orkar fan inte blogga, tråkigt.

Solade igår, bränd och kliar idag. Jobbade öppning, bytte till vårjackan, väl i Skärholmen kommer jag på att i min vårjacka ligger inte mina arbetsnycklar........ >.< Ringde älskling som kom direkt med dom, surast i världen, men du är bäst :-* tack igen min ängel. Jag & praktikanten jobbade fort som faen, eller ja... Jag gjorde. Sprang som en stressad iller överallt, gjorde tretton saker samtidigt.. Men tiden gick fort xD när cheferna kom så var det rent och snyggt och klart :D blir så FÖRBANNAT stolt över mig själv. Jag är världens bästa arbetare, för jag är arbetsnarkoman och MÅSTE ha det snyggt runtomkring mig annars får jag utbrott. Så det så.

När jag bytt om och sa hejdå så öppnade jag dörren ut mot resturangen, vem sitter inte där? Jo, världens suraste älskling :D Han kom och hämtade mig också, bara sådär, haha så söt. Men ack så sur han var för incidenten imorse, hahahaha du är så söt när du är sur :D "Kommer ta lång tid att gottgöra........... *mummel mummel* ..." hahahah, så roligt så jag dör :D

Sen får man höra värsta grejerna i bilen på väg hem. Alltså vissa människor, att man fortfarande kan bli förvånad? Hört talas om privata gränser och respekt gentemot andra människor? Hemska individer. Som sagt, girighet är en väldigt, VÄLDIGT, ful ovana.

What's wrong with you people?


Jag vill flytta till Göteborg. Det är den enda plats jag varit på (förutom Spanien) som får mig att känna mig helt lugn, tänker inte på något annat än nuet. ÄLSKLIIIIIIIIIIIIIIINGGGGGGGGGG!!! vi flyttar till Göööteeeet! SNÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLLAAAAA?? *puppy eyes* ... I give you the puppy eye spell...


om inte den hjälper....

huuuuga. Nu kan du ju inte säga nej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0