Ten thousand fists.

Urgh..

Öppnade idag, hade så himla ont i huvudet när jag begav mig mot jobbet. Äh, sova lite på bussen lär ju göra susen tänkte jag, sov som vanligt.. Vaknade upp, fortfarande huvudvärk.. Får så ont att jag inte klarar av att jobba, börjar må illa så jag nästan kräks. Cheferna köpte alvedon åt mig och jag fick lägga mig på golvet med en tröja över huvudet, somnade igen.. Vaknade av att dom behövde hjälp, ställde mig upp.. Såg alldeles suddigt, det surrade i öronen och huvudet ville explodera... Åååhh.. Tillslut gav min envisa sida upp och jag åkte hem... Hejdå 250kr :(

Mår fortfarande as dåligt, ska sova en stund nu...
men, jag lever iaf.. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0