Come closer.



Wow! Min nya adress, suckers.

I måndags började jag mitt jobb inne i Kungsgatan. Jobbar 8 timmar varje dag, heltidare nu vettu va! ;) Är så jävla sliten, men C säger att det tar någon månad innan man börjar vänja sig vid det. Har så himla ont i ryggen, man står ju som en satans ostkrok då man langar på grejer på mackorna eller står och diskar. Alla tunga saker man bär. Jises, helt knäckt. Plus att det nya stället har en trappa ner till köket, man får ett jävla träningspass varje dag! Var genomblöt idag, grisvarmt där inne på grund av ugnarna och sen springa upp och ner, samt alla beställningar. Japp, bränner fett gör man. Ensam tjej är jag också förutom någon som jobbar extra ibland. Jorusatte.

Satte mig på pendeln idag, knäckt, slocknade direkt i stolen. Vaknade av att jag ryckte till, jag hann till och med drömma? Jag drömade att locken till kantinerna på jobbet ramlade ner från diskstället på väggen mot mig...... ARBETSSKADA! :( Bara för att jag diskade 300 kantiner samt lock idag... Ja, ett jävla tempo är det! Värre än i Haninge, ooooouf.

Åkte hit till baby. Sen gjorde jag mat till honom och efter det trippade vi till min barre så jag fick packa upp lite saker. Hoppas att C har lust att skjutsa ut min säng till barren i helgen ;) *blink blink* loooove yoooouuu!


Igår kom även Mia till Stockholm! Woooow. Typ 1 år och 6 månader sedan vi sågs senast. Hon följde mitt sms med vägbeskrivning till jobbet, sen kom hon in :') missed you! Kramkalas, kände att jag ville gråta, men jag höll mä va! :P Kan inte låta chefen se vilken softis jag är! Tihi


Ehhh vad har hänt senast? Massor, jag är i full gång hela tiden. Har slutat gå till kuratorn. Såhär i efterhand så har jag insett att hon inte riktigt lyssnat på mig :) Så, palla. Men samtidigt har jag blivit lite bättre, släppt min historia ganska mycket. Orka vara fast där i 12 år till? Nja, klarar mig va. Dessutom, jag har heltids jobb, egen lägenhet, pojkvän, vänner. Jag har allt jag behöver - Så till er som skadade mig, förstörde mig, ärrade mig - FUCK YOU! Och till en speciell person som fuckade upp mig helt, jag hoppas du är död idag.
Det borde du vara, den tanken renar mig.



Men samtidigt, utan er värdelösa och patetiska människor så hade jag inte varit så förbannat stark som jag är idag. Jävla pansarskydd alltså! Det får jag tacka er för, resten? Det är NI som behöver gå i terapi, INTE jag! Sjuka jävlar. Tvi, spottar rent hat på er. Det här är sista gången jag skänker en patetisk tanke åt er. BRINN! 


Ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0