the stoning of soraya m.

... Heter filmen som jag och Christian såg igår.
Hemskare film får man leta efter, det gjorde ont i hela kroppen och i hela hjärtat. Tårarna sprutade hejdlöst och jag kunde inte sluta. Även då filmen var klar satte jag mig vid köksbordet och la ner huvudet på bordet och tårarna bara rann, kände mig helt förstörd. Säkert för att man vet att sånt där händer hela tiden i dessa satans u-länder, att det var en sann berättelse. Sånt gör mig så arg. Deras sätt mot kvinnorna, deras makt, deras hat, deras egoism, deras lögner. Dom kan inte göra något åt det, bara följer med strömmen...




De uppblåsta och självgoda männen som tolkade islam, de som spädit på koranen med falska lagar och metoder - kan dra dit pepparn' väx. Sådana länder bör man sätta en fet, saftig atombomb på och spränga bort skiten från jordens jävla yta. Dom är som skadedjur, pest - man vill bli av med dem, men de fortsätter att gömma sig, föröka sig, sprida sig, förstöra och döda. (Nu är inte alla så, men majoriteten är det.)

Nog om detta.
Jävla roligt att jobba tre dagar på raken som har varit dödsvarma och speciellt då man har ugnar på jobbet som är glödande heta, plus en trappa att springa upp och ner i, plus att vi måste stressa som idioter med alla kunder och allt dom skall göra. Man blir genomblöt av svett, jag skojar inte. Idag var det så mycket att jag ville tuppa av. Herregud.

Nej, ska upp och jobba öppning imorgon, godnattiiissss.
pööööööööööööööözz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0