The time stops.

Det är sjukt hur bara en tanke på att mista sin älskade, kan få hjärtat att nästan stanna och framkalla tårar. Jag stod på jobbet när jag jobbade ensam och tänkte "Tänk om jag en dag skulle förlora Christian.." Jag fick direkt tårar i ögonen och det smärtade så otroligt mycket i hjärtat att det nästan stannade till (hoppade i alla fall över ett slag).

Tänk hur bara en tanke kan såra en, hur skulle det inte kännas i verkligheten? Usch, jag skulle nog aldrig kunna ta mig igenom det. Jag har verkligen hittat min själsfrände, min andra halva, utan honom vore jag ingenting. Han har byggt upp mig så otroligt mycket på bara 9 månader. Du är anledningen till att jag mår så bra, att jag läker snabbare än vad jag någonsin kunde drömma om. Du är anledningen till allt. Du är världens bästa och jag kommer att älska dig tills den dagen jag slutar andas.

Jag är så otroligt förälskad i den här karl så det är ju sjukt!

5 September 2009
En dag jag aldrig kommer att glömma
du kommer alltid att leva inom mig,
no matter what.
Du kommer alltid att ha mitt hjärta!



What a wicked thing to say,
you never felt this way.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0