We are, we are.

TJÄÄÄÄNIS PÄNIS.

Satt och sökte lite jobb idag som jag skrev förut. Efter 2 timmar ringde första jobbet och sa att dom var jääätte intresserade av mig. Dock så sa dom att om man har A-kassa så kan man inte stämpla upp när man jobbar för ett bemanningsföretag så jag måste ringa imorgon och kolla hur det ligger till, annars kan jag inte ta jobbet. Det suger!

Sen åkte jag hem och hade fått papper från just Alfa kassan. Då har jag skickat in korten för tidigt, hmm, vore bra om dom kanske skrev när man faktiskt skall skicka dem? Sen måste jag tydligen ha intyg för en speciell period och inte det senaste halvåret? Då kunde dom ju ha besparat mig den jävla mödan? ÅH. Inget ska vara simpelt alltså. Jag som trodde att jag var jävligt påläst, tydligen finns de små luckor man inte kan läsa.

Nu har jag även gjort alla nyårsinbjudningar, phew. Ska bli så himla roligt om alla kommer, vi har stora planer. iiih, kan knappt bärga mig!

Nog om detta. Nu ska jag kolla på lite Buffy medan babe spelar på sitt fina ps3 som han fick av moi ;)



Jag sommaren 2009.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0