18 Oktober.


Gammal bild på mig med lugg :p

Igår var jag och C hemma hos Johan och Theresia och firade Johans födelsedag :) Vi åt god tacos, spelade massa spel och drack gott :) Vart en riktigt bra kväll! Vi åkte dock hem ganska tidigt idag, men det tar ju två timmar att åka hem.

Kom hem och hämtade brorsan i min lägenhet, lillen hade diskat, städat och gjort ännu finare där :) Sen åkte vi till C och satte upp hans mongolid-köksluckor som stod att de skulle vara samma längd och bredd som hans nuvarande skåp men i själva verket var de 1 cm kortare, idioter.
Jag kollade på dom fyra första avsnitten i Smallville medan grabbarna spelade tv-spel. Nu har vi skjutsat hem brorsan.

Btw, klockan är över 00.00 vilket betyder att jag fyller 21 år nu ^^,
(egentligen gör jag det 09.19 på morgonen.)

Längtar efter mina paket jag kommer att få imorgon bitti när älskling väcker mig ;) Sen ska jag däremot jobba 12-21.30 vilket inte är lika roligt. Undra om man kan skylla på saker man inte vill göra för att man fyller år? Ingen aning, men jag ska testa ;)











Lite bilder som jag har kvar genom åren.
Ego-time då det är min födelsedag!

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0