19 Oktober.

Igår var en jätte bra dag trots att jag jobbade hela dagen.

Jag vaknade med att min käresta kom och väckte mig med ljus och te, ett fint kort samt ett jätte stort paket och ett litet. Jag öppnade det stora först, såklart, där låg det ett nintendo wii :D :D Spelet brevid var det sims (där man skall överleva på en öde ö.)
När jag slutade kom baby och hämtade mig, sen fick jag jätte god mat och sedan gjorde han ett bad åt mig :D Sen tände han levande ljus, matade mig med aftereight och vindruvor :D Efter det fick jag två paket till :D Nyaste guitarhero och ett extra gitarrkit! Nu har jag värsta pimpade gitarren efter att jag gick lös med klistermärkena man fick med, riktig dödskalle-gitarr ;) ÄLSKAR DÖDSKALLAR!
Fick även wii-med resort, massa extra spel. Sedan fick jag extra låtar till guitarhero, jag fick supermario galaxy och jag har suttit här och spelat för fullt, så hiiiimla roligt!



Två bilder från i somras (kräftskivan)

a) En liten skalbagge i gräset.
b) En liten trollslända jag råkade träffa med ett gruskorn i huvudet så den dog :s Försökte bara skrämma bort den för dom ser så äckliga ut, råkade döda den :'(




Mitt liv gick i spillror idag, men jag planerar inför mitt nya liv och imorgon ska jag genomföra. Jag är stark! Jag klarar mig! Det gör jag alltid.

Dags att sova, har en hel dag framför mig imorgon! adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0