4 dagar kvar.









Innan min hermanito kommer hem ♥
lillebror, min andra halva, mitt kött och blod.
Vad jag älskar dig!

Jag ska fixa så du får ett bra liv, nu är det slut på det dåliga, nu ska du må bra! Få en bra framtid med möjligheter och inte den skit du har där borta. Storasyster har ju ett jobb och det är att skydda dig från allt det dåliga och få upp dig på rätt väg igen då du halkat fel. Den tiden är inne nu och du får inte ge upp denna gång :) LOVE YOU!




Och till lillasyster..
Jag älskar dig och jag hoppas att du en dag kommer till oss också!
Världens finaste lillasyster!

Kommentarer
Postat av: Anonym

...din bror är sjukt lik hugo rosas :P

2010-10-11 @ 09:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0