Awesome idea?

Tjenare. Fan, det blir så långa mellanrum här - jag som trodde att jag skulle skriva mer sen jag blivit arbetslös? Jag är helt enkelt kass på att skriva numera.



tjockis

Jag gick till sjukhuset förut och läkaren klämde och kollade på mitt ben, mycket riktigt, jag har bältros. HÄRLIGT. Jag tackade nej till medicin för 1000:- om den bara kaaaanske skulle fungera eftersom jag haft bältis i 4 dagar (hjälper om man tar medicin inom 72 timmar då man får det) så jag tog smärtstillande mediciner istället, än så länge hjälper det och det såg ut som om svullnaden lagt sig lite idag. Ser fortfarande super vidrigt ut, men men.

Jag har fixat med a-kassa papper, arbetsgivarintyg, skatteverket åt brorsan osv osv. Och igår inhandlade jag nytt smink då allt har en tendens att ta slut samtidigt, 500kr för lite smink!!! och då är det billigt skit jag köper också, helt insane hur dyrt det är!!



Imorgon åker jag till min kära hemstad Härnösand. Jag har inte varit där på 2 år, kanske på tiden? Sandra säger att jag inte kommer att känna igen mig. Undra om man ska ta det positivt eller negativt? Allt kan bara bli positivt ;) HAHA. yeye

Nu blir det en fetgod cappo från C's gaggia kaffemaskin och en kärleksmums till Avatar i bluray! AWESOME





The music is making me growing
The only thing that keeps me awake is me knowing
There's noone here to break me or bring me down
And noone here to hurt me or fool around

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag fick runt handleden! Gick till sjukan för var rädd att smitta joline med vattkoppor men det var lungt :) Fick ingen medicin eftersom det gått för lång tid, fick själklart bältrosen på fredag/lördag så sjukan hade ju inte öppet ;P Sen gick det över av sig själv. Hade inte speciellt många blåsor, kanske 2-3 st och 1 har jag fått ett fult ärr av, passa dig för de ;/ Det var svullnaden som var jobbigast tycker jag!

2010-10-28 @ 21:33:26
URL: http://sawja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0