Heavens on fire.


Hello little butterflies :*

Hela helgen har det varit full rulle, bakning och firande! Christians familj kom, allihopa utan gullfarfar :( Vi har haft maraton med mariokart också :) Väldigt roligt.

Något som är mindre roligt var att igår på morgonen så började det klia jätte mycket på baksidan av mitt högra lår. Jag trodde det var mygg eftersom det var svullet, men kom på att dom inte lever nu? Så jag gick in på rummet och kollade mig i spegeln, då var det massa blåsor och svullet. Gick ut till C's föräldrar som jobbar på sjukhuset, dom kollade och sa att det såg ut som Bältros X.x
På kvällen blev området vid blåsorna rött. Idag var jag jätte svullen runtomkring och senare idag fick jag även som en rund ring kring området. Jag gick då in och läste om bältros och fick se bilder, det är fanimig precis det jag har. Så imorgon trippar jag direkt till sjukan och kollar upp det.

DET GÖR SVIN JÄVLA ONT!!! kan knappt sitta :/ Har benet högt i vädret på kuddar så låret inte nuddar soffan... Feber kommer snart då? Det kan hålla i upp till en månad!! EN MÅNAD. I'm a dead woman.

bleeeeeeeeeee
men jag slipper söndagsångest ;) Något bra iaf.

Något som är väldigt roligt är att min födelsedagspresent från min lillebror var att han hittade våran storebror!!! Vi har bara vetat vad han hette, vad hans mamma hette och vart han bodde då pappa lämnade dem. Lillebror hittade honom på internet - han skickade en bild på storebror då han var liten och han sa att det var han. Han berättade om breven som pappa skickat och att han har kort på oss då vi var små, att de var allt han hade. Vi hade inte nämnt det och vi visste att han hade det, så det är verkligen han. Han är ganska lik pappa!

Det är ett mirakel, nu är hela syskonskaran samlad, nu har vi varann.


Kommentarer
Postat av: Sara

Har också haft bältros. För ca 6 månader sen :P Fick ingen feber men det brännde och gjorde ont som du beskriver. Var borta på ca 3 veckor =)

2010-10-25 @ 12:56:49
URL: http://sawja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0