One step from the jungle, to the zoo.

Its one step from the jungle to the zoo
You better watch out or they're gonna get you too
They'll clip your claws, yank your fangs, make a pussy cat out of you..



Tänkte vara lite generös och bjuda på lite bilder på min barre, åh vad jag älskar den nu när den börjar komma i form. (För er som inte förstår mitt invalid-språk så är barre en lägenhet. Eller är det bara vi norrlänningar som använder oss av det?)


Min extremt urläckra och exotiska kreation som befinner sig på mitt "vardagsrumsbord".

Nästa kreation. Tog resterna av den första och pimpade upp det tråkiga fatet med blockljus. JAG ÄLSKAR LJUS!

Min ballonglampa!

Min tv + förstärkare, dvd, video (ja folk har faktiskt video fortfarande, iaf jag.)

Mina nya gardiner, ser lite konstiga ut nu men de är för att jag gömmer en massa kartonger under :O hahah. Ja, ni ser ju sängen min? Världens minsta, jag och Christian håller på att döda varandra i den där. Men men, nästa månad köper jag en 140 säng ist för min 90!!!! Vilken skillnad det kommer bli, sköööönt. Kan fan lägga mig raklång på bredden! MYCKET GILLA VAAA.

Min byrå, nyinköpta tavlan och mina skräphögtalare som jag ska slänga långt åt bara helvete. Medan den står där och skräpar så gjorde jag om den till ett bord där jag har min kära "familjehörna"...


mitt underbara kök!

ett litet doftljus på handfatet, luktar röda äpplen och kanel. Jätte gott.

Mitt nya badrumsskåp :P ser inte hela då den är så lång.

min sköna soffa som jag ligger i nu :P

såå, det var läggan!
nu ska jag läsa klart mina sista 4 sidor i true blood boken, sen vet jag inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0