Strobe.


I feel the wings have broken in your hands,
I feel the words unspoken inside
And they pull you under,
And I will give you anything you want, oh
You are all I wanted,
All my dreams are fallin' down,
Crawlin' round and round and round

Somebody save me

Let your warm hands break right through it,
Somebody save me,
I don't care how you do it, just
Stay with me, stay
Comon, I've been waiting for you

I see the world has folded in your heart,

I feel the waves crash down inside,
And they pull me under.
Jag ska dansa för att hjärtat blöder


Hey dudes, mycket musik i bloggen idag!
I fredags kom Emilia till mig. Vi kollade på film, snackade till 4 på morgonen, käkade äppelpaj och dagen efter gick vi på stan. Var roligt att träffa henne igen :) Borde göras oftare.
Nu till helgen åker jag och Christian till hans polare Johan på födelsedagsfirande ^^ ska bli roligt. Helgen efter det kommer våra familjer och firar våra födelsedagar och helgen efter det kommer Sandra hit och firar mig :D Fullt upp med en massa skoj! Sen kommer lillebror till Sverige om 4 dagar!!!!!!!!!!11111 helt sjuuukt vad nära det är nuuuu! wiiieee


Jag & Christian kollade på den där dokumentären på SVT idag om svenskarna som hackade NASAs databas eller något. Kriminalpolisen som var med i dokumentären var VÄLDIGT lik någon vi sett..... Det var ju våran granne? (christians granne, men jag bor fan här.. hahah) och jag har bråkat med honom xD Uuups, dåligt samantha, inte bråka med högt uppsatta poliser O.o äh...


Skönjävla låten jag alltid lyssnar på när jag öppnar på jobbet. Vrider upp musiken, sjunger as högt och små dansar till den ;) hahaha



HAHAHAHA min kära vän berka skickade en länk på detta åt mig, hahaha! Norrlänningar, hahaha!

"fullt med lurvpösar som jaga mä"
HAHAHAHAHAHA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0