Sure, if we change our perspective.

Don't tell me, tell my ghost,
Cause I blame him for all I don't want to know

I found secrets about life untold


Life's wrapped in a riddle, easier said than done,

Hate to play the victim, rather run and hide.





Snökaos ute idag.
Gick upp vid 9 idag för att baka en hallonpaj åt min älskling, tryckte ner ett litet ljus i den och öppnade sovrumsdörren och sjöng "Jag må han leva" och gav han sina presenter :) Ett playstation 3 slim med 320gb, och metal gear solid 4. Snacka om en kille som var happy ;p

Nu ska vi göra det sista här hemma, göra oss i ordning, åka och handla sen ska jag baka mer och fixa inför ikväll. Då kommer Christians familj hit och imorgon har vi födelsedagskalas :) Wie.


Var på arbetsintervju igår, klev upp 05.00 på morgonen för att göra mig i ordning och åka in i god tid. Tur var väl det, för jag hittade inte. Fick ringa "Du, jag kommer bara till nummer 9, vart är 10?" På andra sidan huset, åh smurto, där hade jag inte kollat ens. Men det gick jätte bra, kändes as bra och hon sa att hon gillade mig och att jag verkade toppen. Så håll tummarna för sjutton gubbar!!!

Livet som arbetslös känns as trist men samtidigt väldigt väldigt bra. Jag har redan fått tillbaka mig själv. Min kära pojkvän ser redan skillnad på att jag håller på att komma tillbaka. Jag vill ha mer närhet, jag skrattar mer, jag är glad. Det här var de bästa som hänt mig på länge. Alla papper är snart ifyllda och klara, så himla skönt.
Nu börjar vi på ny kula, efter helgen ska jag sätta mig och söka minst 10-20 jobb varje dag! ALDRIG MER RESTURANG. ALDRIG!


yeeeeeeeeye.
nu har ni fått en liten uppdatering av mitt liv :D kommer nog ha mer tid till att blogga nu också! WOHO, eller?


KISSES.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0