Until we bleed.

I'm naked, I'm numb. I'm stupid, I'm staying and if Cupid's got a gun -
he's shootin'



Gick upp tidigt imorse och ringde sjukhuset, fick en tid imorgon. Sköterskan kunde inte låta mer ointresserad. Haha fick till och med fråga om hon var kvar i telefon? Sanslöst och sådana får ha jobb? Skänk mig det, jag kan sitta där, helt lugnt.

Åkte hem för att kolla till mina papper jag skulle fått av mina f.d chefer för att kunna fylla i papper för att kunna få a-kassa, nej då hade de inte kommit. (Fick sms 23.30 att dom skulle skriva på dem först och sedan skicka, MEN GAH, säg det tidigare?)

Så jag åkte hem till Madelene i Tyresö och umgicks hela dagen. Kom hem nyligen från henne, har haft det jätte trevligt! Tack för en toppen dag :)

Kom hem och baby visade en resa han hittat som han vill att vi gör i vår. Men vi ska även åka till Portugal med hans familj i sommar som redan är betalt, så jag måste betala av. Men jag hoppas att jag har ett jobb inom kort, jag hoppas dom från intervjun ringer mig till veckan eller nästa. Skulle bli så jävla lycklig om jag fick ett jobb igen, känner redan efter en vecka att jag snart klättrar på väggarna :p


Blahi bla. Nu blir det lite How I met your mother och sedan ska jag spela lite Doodle jump på C's iphone 4, japp, prylbög.

CIAO AMIGOS

Kommentarer
Postat av: Madde,Ina&Rozz

Tack själv för en helt underbar dag! :) Ska lägga ut bilderna på FB inom kort så att du kan spara dem :)

2010-10-29 @ 23:28:16
URL: http://fashioningold.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0