Air.

Bach - air, den är riktigt skön! för pianoälskare då ;)

vad har hänt idag? åkte hem till mamma en sväng, sen åkte vi till mig, sen in till centrum för jag skulle söka jobb, men såklart är inga chefer på jobbet en söndag, förutom BR ;) hahhaha. Så ska in imorgon innan jobbet igen för då skulle alla vara där.. Sen gick jag hem till mig, möblera om och packade upp de nya saker jag har fått osv.. Sen kom baby hit med sibylla mat och vi har kollat på en av Therese's hemska filmer, igen.... ALDRIG IGEN! jääävla djur till människor, klarar inte av "utrikes människor"............. Men, nu ska jag sova. Jobbar 12-21.30 imorgon, WOHO! rock that subway liksom................


P ö z z


G O D N A T T

Kommentarer
Postat av: Pernilla

HEEEEY, vad gör du nu? Är du kvar i Storstan? :) Ha det brrra!

2010-09-28 @ 21:08:31
URL: http://westinpernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0