When the sun goes down.

Länge sedan.
Min överraskning som jag skrev om förut vet nog alla vid det här laget vad det var, en resa till London. Var verkligen hur roligt som helst och jag fick inte veta något fram tills dess att vi stod och skulle kliva på planet. ^^ So romantic. Det var verkligen helt underbart, tack Christian för allt. Kommer aldrig att glömma det :)

Tänkte på att det är ganska många nya besökare här ;) Så jag ska berätta lite för er om mig :D WEY. Isn't that awesome?



Vart är jag född: Sundsvalls BB, mamma flög dit från Spanien bara för det. Pappa missade min födsel då han inte fick följa med. Två veckor senare fick han se mig.
Vart har jag bott: Spanien, Timrå, Sundsvall, Härnösand och Stockholm.
Hur många syskon har jag: Storebror Oscar som bor i Spanien, aldrig träffat honom. Lillebror Christian som också bor i Spanien, Lillasyster Chaterine bor också i Spanien.
Mina bästa vänner har varit: Sandra Göstasson, Emilia Eliasson, Mia Bergman, Marie Eklund, Daniel Berggren, Magnus Bergqvist, Cindy von Bargen.
Min musiksmak är: Rock, men det går att lyssna på allt annat också.
Min vikt: Vet att alla skäms för detta, men inte jag. Väger runt 47 kilo. Men min mage ser ut att väga det dubbla bara den :/ Hahaha.
Min längd: 1,57 cm.
Skostorlek: Hahahaha... 37
Mitt första namn på lunarstorm.se: Bumbagirl
Mina skolor: Grönbackens dagis, Brännaskolan, Solenskolan, Kiörningskolan, Härnösands gymnasium.






Ronja Rövardotter & Iprenmannen ;)

Några bilder på mina polers jag haft genom alla tider.
Har dock inte på alla då min hårddisk gått sönder :(

Jobb jag haft: Intervjubolaget IMRI AB, Mcdonalds, T.G.I Friday's, Subway.
Vad är jag rädd för: Spindlar, myror, mörker, the grudge
Vad älskar jag: Böcker, mina vänner, familj, spela spel, film, dator, design, fotografera, mat etc
Varför är jag så deprimerad: Jag ska förklara varför jag alltid är nere. Jag kommer inte nämna specifikt med tanke på att detta är internet, haha. Alla behöver inte veta allt. Men när jag var mindre råkade jag ut för mycket, även under tonåren, så mycket som vissa människor aldrig får uppleva under en hel livstid. Jag har råkat ut för fan allt. But hey, it only makes me stronger? Jag berättade exakt allt för en enda person, min käresta. Ingen annan vet allt och han förstår inte hur jag ens kan vara normal idag. Varför inte? Hahaha :p Men när jag öppnade mig för första gången för en person, då försvann all ångest, all panik, alla dumma tankar, äckelheten. Jag kände mig fri efter 12 år :) Nu är jag bara deppri för mitt jävla jobb, det drar ner mig i skiten. Sen har väl alla lite mörker deppri! (För andra som råkat illa ut, det hjälper att skriva om de och ju fler som du berättar för, desto mer lättar det kring hjärtat) Därför kan jag skriva öppet om det, det är skönt.
Varför är jag så glad: För jag ÄLSKAR livet!! Finns så mycket äventyr :D
Sidor hos mig som kanske inte alla vet: Jag är nagelbitare, jag har rökt sen jag var 11 år och snusat sen jag var 15. Har däremot slutat med allt det nu för snart 1 år sedan. Suget efter snus finns fortfarande kvar, som under stressade situationer då man kunde bli så lugnad av en jäkla nikotinpåse. Jag älskar det, kan inte förneka de. Jag älskar när folk spelar piano eller gitarr, jag älskar att läsa dikter och skriva egna, jag somnar jätte fort på kvällen om det regnar ute, jag får migrän då det är tryckförändringar i luften, jag börjar alltid gråta när jag blir riktigt förbannad.
Min naturliga hårfärg: Är mörkbrunt.
Min ögonfärg: Gröna blandat med lite brunt. (mamma har blåa ögon och pappa bruna, haha. EN faster har gröna och vi lyckades få de, både jag och lillebror)
Tandställningar: Hade tandställningar i typ 5 år. Nattandställning som var en anordning runt HELA huvudet, jäkla överbett. Haft räls, gomplattor, skurit upp gommen med en skalpell eftersom min hörntand satt där, nasty. Ja, massor. Ett tag kunde jag inte bita ihop käkarna och knappt äta eller prata för det var så mycket som satt fast i munnen ;)
Övrigt: Jag umgås bara med folk som är äldre, eller ja nästan, de i min egen ålder som också är uppe i min mognadsgrad umgås jag också med. Alltid fått höra att jag verkar mycket äldre än vad jag är. Min bästa tjejkompis Cindy är 28 år och har tre barn. Att umgås med henne eller någon i min egen ålder (som inte är längre upp i mognaden) är ett jäkla kliv och väldigt ansträngande :P Nej, älskar dom äldre människorna ;)


Hahahah lite meningslös fakta
enjooooooooy



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0