A lot of pictures.


Eftersom jag inte har något att göra alls överhuvudtaget så kan jag offra lite av min tid och ladda upp massa gamla bilder, eller gamla...  Ett evighetsinlägg med BARA bilder på MIG, moahahahahaha


Jag med mammas ex och hans son precis då jag flyttat till Sthlm!

Lite champange!

Jag på Gondolen!

Christian på Gondolen - vi firade 1,5 år tillsammans!

Ser ni mig se ut ungefär såhär (minus ikeas piss gula lampor) - SPRING! Då är jag riktigt förbannad, fast på bilden ser man inte mina röda fläckar - de som känner mig vet att hela min kropp kryllar av röda fläckar då jag blir riktigt jävla arg! hahahah levande lögnedetektor!

Som tur är, är jag inte långsint.

"Brorsan, tar du inte bort ditt face från mig så jävlar....."
Minns att han drog mig till vansinne här...

Julafton hos familjen Moberg.

Julklappsleken! SÅÅÅÅÅ roligt! jag gav mig fan på att ha några tomtar i glas! och jag fick dom ;)

Jag fick en "Grattis till båda jobben-middag" när jag fick Expert & Gold Buyers samtidigt.

Jag på väg till min lägenhet i somras, lite roligt, jag till salu, ehehehe.

Jag & Ronny tapetserade större delen av lägenheten och var så stolta efteråt att vi tänkte starta eget företag och ta svindyrt i betalt för ett sådant perfekt arbete! Mahaha

Stranden! mmh längtar till sol och sommar nu

HEY. Nyår för 2 år sedan! När vi skulle gå och inhandla alkohol innan vi gjorde oss i ordning och åkte iväg!

ÄÄÄÄRBJUDANDE KOMPIZ, HALVA PRISET!

Går inte en dag utan att jag saknar dig, Snoddas. Knäppboll

Går inte en dag utan att jag saknar dig, Purna. Här masserade hon mig, så mysig.
Vila i frid mina mysbollar.

Min älsklingsbild på pappa! Te quiero ahora y para siempre ♥

Pappa när han bodde i Sundsvall, gjorde min favoritmat.

Pappa på Värdshuset idyllen i Sundsvall. Senaste gången han var i Sverige... Hmm när var det, 7-8 år sedan?

Jag på studenten! Hahaha

Jag byter däck!

Jag blev märkt.

Min sköna!

En prilla under läppen, långt hår och jag lökade i en färdtjänst taxi en hel dag!

Alien.

Stockholm crusing i höstas.

Spelade monopol och jag gör något...

Studentbalen!

Balen.

Jag i Härnösand 2008 tror jag..

Studentdagen.

Nyår 2008/2009.

Nyår 2010/2011 - jag brände mig på min jävla smällare! Ont som fan gjorde de

Nyår.

När jag bodde i Jordbro. Milliz var på besök då!

Go(trött)jävlajul!

Gojävlasup!

PUSSSS!

Alien.

På båten mot Utö för kräftskiva!

Kryssning juni 2009, kollade på The Misfits!

Rip me open!

Äldre bilder.


Valborg 2008. Hmm, fastnade med fingret i ett eluttag!

Såhär ser jag ut då jag är aprak!

Oj, årtal minns jag inte ens.. 2005? 2006?

Mitt studentfoto med klassen. Louise och Sofia bredvid mig.

Alien.

Observera Mias fötter på golvet!

Jag & Meya

Brorsan & le moi

Jag & Ekman!

Jag utanför skolmatsalen på gymnasiet.

Marie & jag (och äckel sofieron!)

Alien.

Partäääy!

Huh

Strike a pooose

Första julafton med mamma i Stockholm.

Alien.

Lustigkurre den där Sanchez..

Åh vad jag inte saknar mitt långa hår..

Jag är cool i Tokyo.

Världens bästa Sandra & Billy! MISS YOU <3

Såhär trött ser jag ut på morgonen, hahahah vilken skönhet :D

Daaaah.

Nu har ni fått en FET jävla bildbomb med BARA bilder på MIG!
IN YOUR FACE - BAAAM!

Ska försöka få tummen ur och laga min hårddisk så jag får alla gaaaaaamla bilder tillbaka! Nej nu ser jag fan dubbelt, ciaaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0