Beyond hell, Above heaven.

Tjäna.
Idag sov jag till kl. 13.00, ovanligt när man är arbetslös? Nja. Man vaknar tidigare men tänker "jag har ändå inget att göra idag" och somnar om.... Snaaaark! Nu har jag ont i mina ögon :(
Idag ska jag åka och hälsa på min 'gamla' chef på Gold Buyers och jag har precis bakat så jag ska ta med lite bullar som jag lovat henne förut men aldrig gjort. Stackarn :( haha :D Det är exakt en vecka sedan som jag slutade där nu, fortfarande hur skönt som helst.

nej, ska ta och plocka undan lite här hemma och sen när mina muffins är klara i ugnen så ska jag väl ta döfläsket och röra på mig..

Tänkte bjuda på en bild på kära Irena Radiii.


Radi, Leadbajser, irenis. :D:D
c u soon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0