Forever.


Jag saknar dig så himla mycket mormor... Du anar inte! Jag visste att det skulle bli svårt att vara utan dig, men man kan aldrig förbereda sig på det. Idag orkade jag äntligen packa ur påsen med dina saker... Tog fram den fina sjalen du brukade ha, satte mig på sängen och luktade på den - din lukt fanns kvar.. Åh det gör så ont... Känns som att mitt hjärta slits sönder...

Begravning på tisdag, jag vill inte säga hejdå... Vill alltid att du ska vara här, skratta ditt gulliga skratt, dricka vatten från sugröret i din söta mugg, se dig klä upp dig fint, äta din goda mat, lyssna på dina historien sen du var ung, när du pysslade om oss så mycket jämt - trots att du var så sjuk. Du var en sån stark kvinna!

Saknar dig och jag kommer alltid att älska dig, lill mommi.
Går inte en dag som jag inte saknar dig.. Jag tror fortfarande att du ska ringa ibland.

Det är så overkligt. Du ringde mig dagen innan, sa att du mådde bra... Du pratade om all mat vi skulle få av dig, den fina jackan du köpt åt mig... Du ville inte prata så mycket längre eftersom jag var på jobbet, men jag sa att det var okej... Men du ville ändå inte störa, så vi la på.... Hade jag vetat att det skulle bli vårt sista samtal, så hade jag aldrig lagt på!
Men du har det bra nu... Hälsa på någon gång!

Älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0