Journey.

Godmorgon godmorgon era små flintisar.

Igår sov jag inte alls lika länge som jag brukar då jag är arbetslös. Jag klev upp i tid och gick in till Haninge centrum och tog en fika med Fredrik och snackade lite. Sen drog jag till Stureby hem till Cindy och Stefan. Vi tog alla barnen och åkte in till söder och kikade i affärer och fikade. Sen åkte vi hem till dom igen och kollade på lite tv och snackade. Sen åkte jag hem, ehehe. Satt och skrev massa om Guld, Silver, Stenar och Pärlor osv osv inför kursen idag, är nog bra om man kan en del när man ska på kurs idag :D
Jaaaa, det är idag hihi. Jag har varit så rastlös nu så det känns uppfriskande. Sälj och produktion i 6 timmar, kommer bli roligt. Ska snart åka in till Årstaberg och möta upp Butikschefen så åker vi iväg till Solna där det håller till.

Hinner nog ladda upp någon bild nu innan jag måste hoppa in i duschen.


Jag & lilla Ewangeline mös innan vi drog ut :)

Japp, ni får fler bilder ikväll när jag kommer hem.
Hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0