long way 2 go.

TJÄÄÄNA!
Missed me? Vårt kuk-internet har inte funkat på 2 dagar, jävla DNS-server.. Men nu är det fixat iallafall! YEY, kändes för ett tag sedan som om mitt liv blev helt grått utan det ;) NÖRD. Yes I am.

Igår var min första arbetslösa dag, hur spenderade jag den?
Jag åkte först på arbetsintervju i Huddinge, igen, och sedan åkte jag hem till Madelene i Tyresö. Åkte till centrumet och handlade, kollade på mitt 'gamla' jobb och sedan åkte vi hem. Åt en god middag, drack lite gott och var ute med hundarna och sedan åkte jag hem sent på kvällen. Kollade på några avsnitt av Dexter för att sedan lägga sig irriterad i sängen för att våra JÄVLA grannar spelar så JÄVLA hög musik 01.00 på natten, dom har fest VARJE helg och ibland tvådagars! Så Christian gick upp och sa till dom, då sänkte dom i 30min sen vred dom upp igen  - men då var bara jag vaken, så jag lyssnade på lite musik i någon timme innan jag somnade.

Idag vaknade jag av att grannarna pumpade hög musik vid 11 tiden, VAFAN ÄR DOM ALDRIG BAKIS?!?! Jag behöver bara lukta på sprit så är jag bakis. Jisses.
Klev upp, gick omkring i lägenheten som en surpuppa eftersom jag inte hade internet. Och jag vågar inte ringa till ställen om jag inte är ensam, men jag ringde tillslut och nu har vi internet igen, hihhihiihih.
Ska börja göra mig lite smått i ordning och möta upp Emilia och sedan handla lite mat och alkohol, sen blir det FEEEESSSSTTT! Wiho.

Ses på stan! Måste kila, adiooos


Emilia & Jag under våran student 2008.
Jag var jätte sjuk men jag gick ändå ut, med en prilla under läppen som vanligt och en flaska med Hembränt. Tider de! hahaha.. Man har ju blitt pryd och dricker i princip bara vin i Stockholm, men de var bara Hembränt eller Bira som gällde i Norrland.

aja, jag skulle ju dra
haj haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0