Only the strong.


Jag är en gummiboll och du bollar med mig som du vill
jag borde säga nej, när jag vet du narrar mig
som en gummiboll kommer jag tillbaks till dig
som en boll kommer jag tillbaks till dig

jag har flytt från dig
jag har till och med gjort slut
sen ber du mig och sen är det som förut..

Bolla bolla med min kärlek, åååhhhh
jag är en gummiboll, en liten leksak i din hand
din gummiboll som du leker med nåt ibland

- M.A Numinen - Som en gummiboll kommer jag tillbaks till dej

Hahah så rolig låt! :P



Igår jobbade jag första gången som sagt, öppnade. Gick jättebra! Stannade över i 3 timmar extra gratis för att lära mig. Det är så mycket att ta in. Ska springa nu på morgonen sen åker jag tidigare till jobbet för att lära mig mer innan stängning. :)

Ska väl ta och fixa lite hemma.. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0