Radio girl.

GODMORGON!


Schääääna!




Såhär sur ser jag ut eftersom jag tappat min telefon.....

Haha, inte nog med att man är ful som stryk utan smink, men det här tog fan priset! HAHAHAHAH, skrattar så tårarna sprutar.


Idag har jag fått lite gjort.
Jag har spärrat mitt kort, och jag har fixat så jag får ett nytt SIM-kort fast med samma nummer och abonnemang igen, PHEW. Saved! Sen ska jag fixa så ingen kan använda min telefon.. Jag har städat undan, tvättat två tvättar, ska diska nu och plocka mer, bädda sen börja göra en linsgryta med gröna linser, mmhh.. Hittade dock inget recept jag fastnade för så jag ska mixa ihop två recept och även använda egna grejooor. Hihi så roligt.

Seeeen. Ska jag kolla efter jobb, sen ska jag ladda ner massa avsnitt av Being human UK och se klart på de jag har kvar, sen om två dagar kommer nya avsnitt från Smallville och The Vampire Diaries.. Undra när true Blood börjar igen? I Maj eller något om jag inte missminns mig... Aja, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0