Rolling in the deep.


Brorsan är lite knäpp.

Jag rör trädets mussla ;) ;) ;)

Påskmiddagen igår :p

Herrarnas påskägg som jag fixade och gömde igår så dom fick leta ;) mehehe.

Ganska stolta efter att ha hittat mina ägg efter 2 sekunder, fail.

mmmhh inte bra för min mage :D

Gööött och soooola flärret!

Solade med min bruuuur.



Jao.
I lördags jobbade jag igen och det gick jättebra. Sen åkte jag till mamma för att kolla om brorsan var där, men då hade han dragit till gymmet, snark. Min telefon har börjat stänga av sig själv och jag har inte memorerat min nya pin ännu, så därför chansade jag att åka hela vägen dit. Jag hade ju glömt att jag bestämt en tid att träffa honom också, hahah så han satt i min trappuppgång också, vilken skit :P Sen åkte jag till Haninge centrum själv och inhandlade påskmiddagen så min kropp nästan bröts på mitten, sen gick jag till bolaget och köpte bira, så kroppen gick definitivt sönder på vägen hem... Men jag lyckades göra det själv! PHEW
Vi kollade på Primal som för övrigt suger HÄSTKUK! Man såg till och med micken i bilden, jävla amatörer! Vi såg även "Outrage" som äntligen blivit översatt till svenska...
Idag har jag stekt fläsket hela dagen igen på balkongen med min bror, gick och köpte en glaaaasssss och spelade lite wii och sen lagade jag mat, diska, som vanligt, sen såg vi "The Fighter" som var as bra...

åh jag har verkligen inget att skriva om :D ska se film igen nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0