Silverwing.

I wanna make you sweat!

Ehe. 
Jag har ont i hela min kropp sen träningen igår. Jag trodde aldrig att det skulle ta så extremt mycket x.x Kunde knappt kliva upp är sängen eller gå :D WOW, träningsvärk, det var länge sedan. Tänk då när man införskaffar hantlar, jag kommer bli en muskelkvinna. Aja, blir ingen träning idag som jag hade hoppats på, kan fan inte röra mig.

Har nog ändå inte tid med det. Ska börja packa nu osv och sen lämnar jag Stockholm under helgen! Kommer bli så skönt - älskar att åka bil, älskar att komma härifrån osv... Roligt att göra något annat!


klart jag verkar hård
jag tar ett steg framåt varje gång mitt hjärta slår.


So go on and scream
Scream at me
I'm so far away
I won't be broken again
I've got to breathe
I can't keep going under





Amen hejdårå kompizar.
Dääägs att feeexa allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0