Sweat.

Hej underbara blogg,

Åh vilken produktiv dag jag haft idag. Har mått dåligt hela dagen, hade det inte varit för min unga ålder hade jag nästan trott att jag kommit in i klimakteriet. Usch, like 40 years left to go!
Men jag har varit på AMS där jag fick sitta och vänta i över 1 timma eftersom dom har en person av fyrtio som skriver in nya människor... Sen kollade vi på kläder och grejer åt min bror, sen åkte vi och storhandlade, sen har jag lagat mat, sett på film osv.. OJ OJ, mycket mycket.

Nu blir det ett Dexter och sen sova, jag är så trött... Jag känner mig på väldigt ovanligt dåligt humör, vill bara att dagen ska försvinna. Kan nog bero på att jag aldrig får tillbaka min telefon! Jag har ringt den, smsat den, ringt taxibolaget 100 gånger, polisen, allt.. Inget spår av den, men den fungerar eftersom jag kan ringa den?

Imorgon ringer jag och spärrar mitt kort, ringa försäkringsbolaget, skaffa ny lur, nytt kort, nytt nummer... Sen fixa med A-kassa och skit på det.

Ja, livet kunde ju ha varit roligare och mindre smärtsamt, buhu
Känns så konstigt att ha ett kontantkort igen? 7kr kvar? vafan liksom...

DÅLIG DAG.
Zz hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0