the next life.

Hola!

Vilken inspirerande dag, lärorik, rolig och väldigt givande. Jag har lärt mig så himla mycket och jag hade roligt under tiden. Var lite pinsamt att läsa hägt inför 50 pers och ha redovisning inför alla, men det är lärorikt. Haha. Jag kom hem vid klockan 6, fixade käk och sen bar det av igen. Åkte och hämtade brorsan och sedan drog vi på bio och kollade på "The Adjustment" - sevärd. Riktigt bra film!

Jaja. Nu ska ni få lite fler bilder sen ska jag kolla på "Mamma byter bo" - blir så jävla lack på en kille som inte ser jämnställt på sin fru och hon måste slava allt för honom. IDIOT! Ska hitta hans mailadress och bomba! Trångsynta människor.

Imorgon är det begravning också, usch... Kommer bli så jobbigt...



William älskar att pilla en i munnen, speciellt om man har ett tuggummi. Han säger "Aaaaah" och öppnar sin egen mun och sen måste man göra likadant. Då kollar han jättenära in i munnen och vill ta ens tuggummi. Så söööt, vill äta opp honom!


Jag & Gwen var supercoola på stan i våra oversize brillor! :D


Fikaaaa!


Glad mamma Cindy.


Gopluttis!


Dags att laga maaaat!


Hela skaran. William, Ewangeline, Gwendolyn.


Jag satt och visade William små snuttar av Pingu och andra roliga barnprogram, men han ville bara hänga över mig och slå på alla tangenter så rutan blev helt konstig :S hahaha.


Så fin :)


Hajpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0