Rhona Mitra.


Nu tänkte jag inte slänga in ett till inlägg om en film,
men här har ni Rhona Mitra, en skådis jag älskar... Ni ser nog inte så mycket av hennes frisyr, men ungefär så ser jag ut i hövve nu ;) Kortare bak och längre fram - fast latino killen som klippte mig gjorde fel bak så det ser ut som en orkan som blåst upp håret där, men jag ska ge de några veckor så de kan växa till sig. Amatör. Yeye, ser bra ut framtill iallafall :P
Jo, sen har jag färgat det rött också. Mörk rött så det skiftar med mitt svarta - like like like. Var för dyrt att göra håret ljust så.. Bild kommer när jag pallar.

På tal om Rhona Mitra
så är hon med i två av mina favoritfilmer - Underworld Rise Of The Lycans och Doomsday, men hon spelar även vampyr i den nya serien The Gates som tydligen lagt ner eller något.. Tråkigt...


Här spelar hon Sonja, dotter till Victor.





SÅ COOL.


Trailern till Doomsday, hon är så grym, men ni fattar vad jag menar när ni ser filmen!


Här är hon med i Underworld Rise Of The Lycans.
Dom flesta hatar den tredje filmen men jag älskar den..
känslan man får i kroppen då man ser dessa filmer är OSLAGBAR!
älskar älskar äääääääääääääälskar dom filmerna.

nu vart det ett film-inlägg ändå :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0