Girl, you know your'e mine.




Mitt huvud spelar ett spel med mig. Rätt och fel speglas framför mina ögon, vilken sida skall vinna? Jag vet knappt själv. Mitt hjärta blöder, men ska jag fortsätta eller lägga ner allt? Jag försöker vara en person som är bra, en person som jobbar sig framåt och tar sig någon vart - men vad händer med personen som jag låst inom mig? Tjejen som gillade äventyr och litade på allt sina vänner sa? Tjejen som alltid fanns där, tjejen som försvarade alla men som nu lämnat alla som ett gammalt kapitel bakom sig.

Jag har alltid strävat efter att bli något bättre. En av mina förebilder är Pernilla Lundin:

Min pappas förredetta flickvän.
Hon är nog världens snällaste människa.. Jag har alltid velat vara som henne. Varje gång något varit svårt har jag undrat ifall hon känt likadant och hur hon tacklade det? Skulle jag också klara det? Självklart, har hon gjort det skulle också jag göra det.. Jag ska förklara för er hur jag känner då jag ser henne...

Hon var alltid snäll mot mig. Hon lyssnade och hon fanns där trots att hon inte behövde, hon var alltid så snäll. Hon har en väldigt bra smak i vad det gäller design och mycket av skönheten hon skapat har gjort att jag älskar design och söker linjer inom högskolan som leder mig i den riktningen. Inte bara henne, men min mammas kusin var konstär och hade anlag for design.
Men jag kan säga såhär mycket, hade det inte varit för henne, hade jag nog aldrig letat mig efter den bättre sidan.. Utan henne, hade jag inte velat veta vart jag hade varit idag.
Tack Pernilla, för allt stöd. Som när jag var liten som när jag är i denna ålder. Att du fortfarande bryr dig om ett barn som du tog in i ditt liv då du blev tillsammans med en utländsk man... Ett barn som inte var ditt men som du brydde dig om och tog hand om lika mycket som om det vore ditt egna. Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta. Allt som har med dig att göra betyder så himla mycket för mig. Jag älskar dig så mycket, föralltid. Alltid.

Tack för alla fina minnen, tack för sinnesfriden, tack för allt.
Du är en underbar människa och din dotter har fått världens bästa mamma!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad söt du är hjärtat! Älskar dej!! och bror din med förstås :) Kramar Pernilla och N

2011-02-06 @ 20:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0