My life. (boring time)

Snodde en lista av Linda! ENJOY

01. Fullständigt namn: Samantha Sanchez Grundén
02. Ålder: 21
03. Vart bor du: Handen
04. Bor tillsammans med: Gullsambo
05. Husdjur: Christian... None..
06. Färg på ditt hus: har inget hus
07. När är du född: 18 oktober
08. Klass: Gick ut för ett bra tag sedan, men jag gick i Spei
09. Vilket år tar du studenten: tog det 2008
10. Något jobb: Gold Buyers
11. När gick du upp i morse: 07.00
12. När ska du sova: runt 12 som vanligt
13. Duschat idag: Nej, men jag ska snart
14. Kramat någon idag: ja, min älskling
15. Pussat någon idag: Jaaaa :* :* :*
16. Vad har du ätit idag: lite nudlar, naturgodis
17. Dagens klädsel: svarta jeans, rött linne, vit t-short, grå tjocktröja och svart jobbtröja.
18. Dagens smink: det jag brukar
19. Dagens sötnos: IRENA!! haha :D
20. Dagens roligaste: Hmmmm... Inget? Haft jävla tråkigt idag
21. Har du många vänner: nej
22. Hur många har du kysst: i hela mitt liv?!?!?!
23. Vem kramade du senast: min christian
24. Vem saknar du: Sandra, Marie, Emilia, Cindy
25. Hur många har varit otrogna mot dig: 3
27. Har du pojk-/flickvän: yes, min älskling
28. Vem pratade du med i telefon senast: christian
29. Vad stod det i ditt senaste sms: "Då måste du ätit bra jävla många :)"

FAVORIT:
31. Film: någon mördar action sci-fi fantasy crap
32. Låt: någon rockig svängig gungig låt.
33. Mat: något hemlagat
34. Dryck: Trocadero
35. Färg: svart vitt rött och brunt
36. Tv-serie: TVD, Dexter, Smallville, True blood
37. Stad: Göteborg
38. Land: Spanien, (Japan)
39. Ämne i skolan: Svenska
40. Bok: ÅH NEJ, har för många.

SENASTE:
41. Personen du tänkte på: Tänkte precis på pappa då jag skrev spanien ovanför
42. Personen du pussade: MEN CHRISTIAN!!!!!!!!11111
43. Gången du spydde: Hm. Dagen efter nyår? :D
44. Gången du grät: imorse faktiskt, surjävla kärring gjorde mig arg
45. Pizzan du åt: när min kusin var på besök
46. Gången du var i Göteborg: Julafton!
47. Gången du var i Stockholm: jag bor här
48. Gången du duschade: igår
49. Gången du sov: Inatt
50. Personen som såg dig gråta: christian
51. Svart eller vitt: Svart
52. Hund eller katt: Katt
53. Ut och festa eller hemma och mysa: både och
54. Tvspel eller datorspel: tvspel
55. Singel eller upptagen: upptagen!!!!! slutaaaa nu
56. Pussas eller kramas: båda
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead: FACEBOOK!!
58. Ragga eller bli uppraggad: Jag hatar att bli raggad. Så ragga!
59. Big Brother eller Paradise Hotel: Alex Schulman show!!
60. Har du svart hår eller blondt: Svart
61. Har du blåa ögon eller bruna: GRÖÖÖNA för fan
62. Choklad eller lakrits: choklad
63. Göteborg eller Stockholm: GÖTEBORG!!
64. Högerhänt eller vänsterhänt: Höger
65. Coca cola eller fanta: Coca cola
66. Pizza eller kebab: KEBAB BRUSCHAAAN
67. Randigt eller prickigt: randigt
68. Älska eller älskas: Båda
69. Leva eller dö: DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

ANTAL:
70. Personer du älskar: christian :D min familj, vänner
71. Personer du hatar: Några
72. Pojk-/flickvänner du haft: Ehhh.. Pär, Jonas, Nichlas
73. Personer du sovit bredvid, både tjej och kille: går inte ens att räkna upp! (håller med linda)
74. Glassar du ätit på en dag: Oj, många
75. Nämn en festival du vill på nästa år: METAL TOWN!
76. Gånger du haft minnesluckor: för många för att komma ihåg ;)
77. Gånger du varit hög: En
78. Personer du saknar just nu: mormor
79. Gånger ditt hjärta brustit: Fleraaaaa gånger! Jävla killar

VEM:
80. Vill du kyssa nu: MIN POJKVÄN.
81. Träffade du senast: min pojkvän
82. Sjöng du senast för: Irena
83. Hade du senast en msn-konversation med: Irena
84. Spelade du tvspel med senast: Johan, Christian och Christian
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu: ............ min kille
86. Vill du kasta en sten i huvudet på någon: En pedofil kanske?
87. Förtjänar att dö: Pedofiler kanske?
88. Är söt: ALLA SOM LÄSER HÄR HEHEHEHE
89. Vill du sova jämte inatt: TOM WELLING!!!! (förlåt, dig älskling....)

VAD:
90. Gör dig glad: christian, min bror, måla, tvspel, sol, skogen
91. Gör dig ledsen: allt annat
92. Vill du helst göra nu: äta mat och kolla på Dexter!!!!
93. Önskar du att du slapp göra: Jobba men ändå få cash! (håller med linda igen)
94. Vill du ha nu: en fet jävlaaaaaa fiskpinne och potatismos fifan vad hungrig jag är
95. Önskar du dig i födelsedagspresent: En systemkamera? :D
96. Längtar du till: Portugal i sommar :D
97. Tycker du om dina betyg: U S E L T
98. Ångrar du i ditt liv: Typ allt?
99. Är det bästa som hänt dig: CHRISTIAN ♥
100. Hur mycket är klockan: 20.14



PHEW.
fan linda vilken tråkig lista

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0