No title.

Idag har jag och min kära varit lediga. Dagen har tillbringats med frukost framför våran feta tv med Dexter. Sedan begav vi oss mot Ikea för att inhandla en pälsmatta som vi har i sovrummet på golvet som C har velat haft så länge. Sedan köpte vi en duk, galgar osv.. Men det viktigaste, massa växter. Eller det känns som det iallafall. Det vart en underbar kaktus (det kommer att komma massa massa mer kaktusar.) Och sedan ett... Dam dam dam dam daaaaa. BONSAI-TRÄD! åååh velat haft ett sååå länge, men det är som ett jävla barn. Snacka om omvårdnad, men det ska jag klara :D

Sen åkte vi till Bauhaus och kolla på tapeter och lite smått och gått, jag gick och köpte näring till mina små "bebisar" :D (växterna för er som är slooow.)

Pics? Ofc.


Min kaktus :> (vår....kaktus)


Bonsai :) :)



Och en på mig OFC :D:D:D:D::DD


Jag är så jävla snygg så jag får knappt nog själv alltså ;)


NU BLIR DET UNDERWORLD!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0