Only time.





Lite bilder från Julen 2010, kameran glömdes i GBG.


Jag skar mig på gallret i förrådet i lördags och stod här och försökte ta bort allt blod!

Jag & Marie ^^

"Nu är vi less på att vänta, nu vill vi hem" haha :D

Ronny :)

Lite bilder från helgen då svärpäronen var på besök. Finns dock ingen bild på min kära då han stod bakom kameran, så jag får leta upp en annan bild :)


Min snygging någon gång då han åt mina potatisbullar och bacon. Han som sa till mig då vi blev tillsammans: "Nej usch, jag hatar potatisbullar!!!" iofs hatade han fan allt då vi blev tillsammans och var jävligt petig med maten.. Inte efter vi blev tillsammans, har man bott i Norrland så äter man allt. Min älskade har fått lära sig att äta Pölsa, även om det inte gillades så smakade han iallafall!
Men för att komma tillbaka till saken, så älskar han potatisbullar idag!


BAJ BAJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0