Thank god for sending demons.

Åååååååååååh jag är sjuk... Sådär jobbigt sjuk.. När man sover så måste man andas med munnen och man vaknar av att kudden är genomblöt.. Eller så vaknar man av en högljudd och ansträngd snarkning... Blöh. Och som vanligt kan jag inte somna då min kära åkt till jobbet (är så rädd för alla små ljud och tror att någon kommit in eller att det är ett spöke, trots att det är ljust i lägenheten.) Så jag lyssnade på guns n' roses och sov lite halvtaskigt.

Aja.
Igår var jag på en arbetsintervju inne på Odenplan för Burestads skor/Andiamo. Kändes som att det gick bra, det är aldrig bra.. När det känns som att man misslyckats totalt, det är då man får resultat.. Så jag håller tummarna! Sen åkte jag hem och kollade på Underworld Evolution och softade, lagade lite mat.. Så jobbigt att vara sjuk.

Idag jobbar jag 12-19, varav 3 timmar ensam, snark. Sen kommer Christian, Bang och Elvira och hämtar mig på jobbet sen åker vi på resturang :) Alla hjärtans dag middag, lite sent men :D

Neeee... Ska väl ta och klä på mig ja!
Adjö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0