Your love.




Här åker vi tillbaka i tiden till då Stefan Salvatore träffade Katherine Patrova. Katherine är vampyr och skapade Stefan och hans bror Damon. Ni vet nog på bilderna vilken serie jag pratar om va? ;)


Katherine som tar sitt liv när hon är människa efter att ha druckit mängder av vampyrblod. Hon flyr från Clause, One of the Original vampires som vill använda henne för sitt eget syfte. Hon spenderar 500 år att fly från honom.


Caroline - Elenas vän (Elena ser exakt ut som Katherine då hon är hennes dubbelgångare. Elena är den snälla, Katherine den onda vampyren som en gång hade både Stefan och Damon, men båda dom älskar Elena nu.)

Ja, den onda kopian då... haha

Stefan & Caroline.


Anna - Vampyr, Jeremy - Elenas lillebror.


Taylor - Vad vore en vampyrfilm utan sina varulvar?

Sådär brukar Elena se ut, vanlig typ eller hur man ska säga. Men detta är alltså Katherine som härmar Elenas utseende för att smälta in och hon hjälper dom att leta reda på platsen där de brände flera häxor till döds. Där samlas en enorm kraft efter häxornas död då de la en sista trollformel för att bevara kraften. Den enda sanna kraften för att kunna döda The One! - The Original Vampire.

Stefan, Damon & Elena.

Stefan, Elena, Damon.

Nina Dobrev - Hon som spelar Elena Gilbert och Katherine Patrova.
Men här spelar hon ingen annan än sig själv, som modell.
Riktigt cool bild.


Hon tycker att Svenskar är så himla vackra. Alla svenskar kan slänga sig i väggen när man ser henne!

Vackra, vackra människa.


TVD blir bara bättre och bättre för varje avsnitt som går. Jag bryr mig inte ett dugg om kärlekshistorian bakom, jag bryr mig om händelseförloppet bland alla övernaturliga väsen. Det bästa jag vet är när en vampyr turns another - dom omvänder människor till vampyrer, deras process att överleva, ta reda på vad som hänt med dem. Jag älskar när de berättar för den de älskar att varför dom har så många hemligheter beror på att dom är vampyr - deras reaktion på det, slående. Hahaha!
Och självklart har vi varulvar och häxor med i denna serie, vad vore en vampyrfilm eller serie utan sina häxor och varulvar? Va? Haha!

ÄLSKAR.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0