Better off alone.

(Dom som inte fattat ännu så är nästan alltid mina rubriker en låt. Mähä.)

Så, vad har jag på mitt lilla hjärta idag tro?!

Igår kom min kusin till Stockholm. Vi drack lite vin, beställde hem pizza och kollade på Avatar. Vaknade imorse och min kära tog sitt pick och pack och åkte med tjejerna på jobbet till London. Kussen skjutsade mig till jobbet. Jobbade ensam i 4 timmar som vi nu börjat med på varje pass.... Sen när Emma kom så sprang jag fort som blixten till Swedbank för att hämta ut mina efterlängtade pengar jag skulle ha fått för 3 månader sedan egentligen!!! VAD är det för MENING egentligen att betala MASSOR av pengar VARJE månad till den här förbannade JÄVLA a-kassan då det ALLTID tar mer än 3 månader för ALLA innan dom får sina pengar? Uppstoppade jävla IDIOTER! "Slarvar" alltid bort papprena man FÖRJÄVLIGT slitit med och man måste göra om allt och skicka in igen, och dom säger ALLTID att man gör fel på något, ALLTID, vad som helst, flera gånger. MEN TILL SLUT SÅ, era jävla babianer. Parasiter.

Sprang till The Body Shop för att handla lite på rean
>:) priserna var nedsatta plus att man fick ta 3 produkter och betala för två... Jag har blivit galen i dom där förbannade Body Butter och Dusch creme:erna?! (stavning alltså...) Nu har jag massor. Jag hade Mango (dusch creme) innan som jag fick av Christians föräldrar, Cocos (dusch creme, body butter & body scrub) som jag fick av hans syskon, Satsuma (dusch creme), Pink grapefruit (dusch creme, body butter), Almond (body butter) som jag fick av min fina chef Irena igår för att hon tyckte att jag blivit så duktig :> hihi. Så nu har jag en bra samling och fler blir det... ÄLSKAR LUKTERNA!

Åkte hem och gjorde mig en underbart god rotfruktsgratäng!!! Jätte enkelt, ska förklara för er eftersom jag inte har något att göra:
Om man vill ha det bekvämt som jag efter jobbet, köp frysta grönsaker - rotfrukt, broccoli och blomkol. Du häller i den mängd grönsaker du vill ha i en kastrull med vatten och låt koka i 5min. Häll av vattnet från dem (i ett durkslag) och lägg sedan ner det i en ugnsform som du smort in med smör. Därefter pressar du i så många vitlöksklyftor som det behagar. Salta och peppra använd gärna vitlökspulver också. Därefter häller du lite matlagningsgrädde över och lite ost, rör om. Sedan lägger du ner potatisen ovanpå (mjölig potatis som du sedan skivar i tunna, tunna skivor.) Höll resten av matlagningsgrädden över och ost. Sen in i ugnen i 30 minuter. Klart. Om ni vill kan ni steka kött till, eller göra som jag som bara tog grönsaker på sidan om.

WEY.
Imorgon blir det jobb. Sen hem till mamma och ha filmkväll med henne och lillebror. ÅH VAD JAG SAKNAR MIN ÄLSKLING! Ja ja, han kommer hem på söndag... Hoppas ni har riktigt roligt nu!! :)


Jag kan bjuda på en bild på mig just nu bara för att.

så sliten ser jag ut nu ungefär....
dags att nanna sängen... hatar att sova själv, är så jävla mörkrädd.

Kommentarer
Postat av: mia

oooh kolla b(.)(.)bsen!!!! ;) miss u my love!/shorty

2011-01-25 @ 19:19:39
URL: http://miaolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0