Face off.


Jag igår innan jobbet, visst är jag snygg? :D
Eller vänta, så kan man ju inte säga om sig själv? Då är man ju EGO.
(Jag är het!! plus någon allergisk reaktion från min parfym ;((((( )


Fan vad facebook är tråkigt? Egentligen? När man loggar in där ser man 6039474 miljarder statusinlägg där det står "Livet suger" - "Fuck off fucking fuck" - "Den bitchen kan dö" - "Ligg med mig".. Seriöst, dom borde skaffa en blogg? O.o hahahaha.

Jag själv vet inte varför jag fortsätter skriva, jag har velat sluta så länge men så fort man lägger ner får man flera kommentarer "Why oh Why?" Måste hålla norrlänningarna updated! Men jag har aldrig något att skriva om?

Idag jobbade jag öppning-stägning. Jag var så grym så ni anar inte! Min sambo (visst är det roligt att skriva Sambo, låter så toffligt. Men den ärtan är ju min sambo) och hans polare Johan från Katrineholm kom förbi mitt jobb och sa hej, sen väntade dom på mig så jag fick skjuts hem :D Slapp jag byta pendel 2 gånger och gå hem! SWEET. Dom hade även köpt Trocca och Jordgubbar med GRÄDDE!! Mumsi.

IGÅR KOLLADE VI PÅ SEINDFELD - och fyfaaaan vad grym han var!! Vilken känsla när han sprang in på scenen och alla applåderade, ställde sig upp, jublade! Satt typ 4 rader ifrån honom :p AWESOME. Skrattade sönder, han är grym!
Sen åkte vi hem och kollade på HOT FUZZ som btw SÖG BALLEFJÅNG! Älskling, ibland förstår jag inte alls din humor? Vi som var så lika i början då vi träffades.... Vad hände? ;)



In lo-lo-lo-lo-lo-love with me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0