Fuck that.


Berättade jag förut att jag fått nya wii-spel av C?
INTE HÄLSOSAMT. Ser ni min speltid från igår? 8 TIMMAR.

Pokemón spelet för barn är helt jävla fängslande. Som sagt, spelade 8 timmar igår haha och jag vill spela meeeer. Har kommit så långt och det är så roooowligt.


Sen fick jag naglar av C igår :P Hihi så roligt.
Men det kom med 1 nackdel och de vet jag: Ta ut linserna.
SHIT. Mina ögon blev helt röda och sved som fan efter alla försök att nypa åt mig linserna då fingrarna typ inte kom in pga naglarna. Men tillslut så!!

Ska till optikern idag igen, sista besöket. Det dyra besöket.


Johan kom till oss på Nationaldagen :) :) Här satt vi på balkongen för att vräka i oss sill och potatis :) Jag ser inte alls konstgjord ut ;)


Stor jävla powersnajl! Ser dock ut som att jag håller i något helt annat :P hahah

Har inte sett några sådana i år...


Fin ros jag fick av C förra året, innan vi fixat köket! Hah, vita luckor!

Sniffilisniff


Åh, en bild från när jag precis flyttat in på Vallavägen! mahaha


Middagen igår = Greken i Haninge Centrum! MMMHH alltid så gott.


Jag när jag jobbade på goldbuyers, lunchrummet i Tyresö Centrum :)

Långt långt hår :)


Massa gamla bilder.
Nej nu ska jag åka till Farsta Centrum.

Och för alla som sökte mig igår men som jag inte svarade, jag hade en Samantha-dag! jag ringer er idag :)
tjiiiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0