God hates us.

Hey Guys!
Här sitter jag i sängen med min varma dator i knät. Jag har feber, hosta och ont i halsen, IGEN, hade en paus på två veckor och sen är jag sjuk igen. Jag orkar verkligen inte det - vad har jag för immunförsvar egentligen?

Länge sedan jag skrev. ehe.
Jag har varit i GBG på Metaltown i helgen och jag ska dit på fredag igen över helgen :) Mysmys!



Var inte därför jag skulle skriva, jag tänkte berätta om serien jag kollar på nu :) Wop!




BONES :D
Jag har alltid slötittat på det och tänkte nu under pausen av alla mina serier, att verkligen kolla igenom hela! Man märker att allt har en berättelse och inte bara olika mord att lösa.. Intressant!

Förösker kolla online men hittar inget bra, snark!


Och idag fyller lill mamma 50 år, grattis!! :D Vi firade henne igår genom att bowla och äta och dricka på T.G.I Fridays, samma friday's som jag jobbade på 2008 men de fanns bara två kvar som jobbade då också, annars var alla utbytta!

Vi hade hur roligt som helst :D

Ussssch mina ögon rinner och jag kan inte sluta gäspa... blöh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0