I'm not leaving now.


Vi kollade nyss på Rio, hahahah hur rolig var inte den?
Jag bara älskar sånna filmer!

Nu har jag gett grabbarna klartecken för Black ops i 30 minuter, sedan....


Ska vi se vampyr-filmen Priest! wooopwopwopwop. Velat se lite nytt med vampyrer länge nu...

På tal om det, så var det en fågel vid namn Fredrik som viskade i mitt öra att Underworld 4 kommer!!! BIG FUCKING WOOOP WOP! OM jag vart glad? hhohohoho

Varit ledig idag och inte gjort ett piss.
Jag hade planerat massa, men när man får migrän 2011 så fungerar inte riktigt det. Har fortfarande ont och får ondare av att sitta här :p men jag har inget att göra medan de spelar...


Lyssnar på denna nu... (något flipp i början, men låten är awesome)
man blir helt.. Mjuk i kroppen? hähä mys låtN'




Sen fick jag 4 wii-spel idag :>
Suttit och spelat Pokemón, hahaha jätteroligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0