mad world.


"If I'm going to die, it may as well be with a song in my heart"


Ehe.

Om du bara sträckte på din arm och kunde fånga din dröm i din hand, skulle du våga göra det?

Sommar och sol damer och herrar.
Och jag sitter inne och häckar med att diska och göra andra tråkiga sysslor. Men nu släpper jag den skiten och sätter mig på balkongen med en pasta carbonara och skriver några rader. Sedan beger jag mig mot jobbet, det är en skön 3 timmars dag på eftermiddagen, sen är jag - hör och häpna - ledig imorgon :)
Hur skall den dagen spenderas tro? Jag tror jag ska ringa optikern om jag fått min röst tillbaka, sen ska jag nog tvätta och städa lite, kasta lite saker, skriva lite. Åh vad roligt.

Hostar även sönder min hals. Somnade när klockan var 05.00 inatt pga hostan, höll även C vaken hela natten. Det är inte hälsosamt alltså.

Hajdo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0