Red tape.

Tja. Hemma och är sjuk idag också, börjar må lite bättre men mår fortfarande dåligt. Näsan och huvudet vägrar att släppa alltså och jag äter massor med vitaminer. Jättekonstigt.
Jag hade en riktigt vidrig jävla natt också måste jag berätta. Jag la mig tryggt bredvid min älskade som vanligt på kvällen och somnade. Vaknar till lite när han ska gå till jobbet. Sedan minns jag att jag vaknade och låg helt still och tänkte "shit shit shit, det ligger FULLT med insekter i sängen" och jag vågade inte röra mig, men sen tog jag ett stort skutt och drog upp täcket för kroppen - inga insekter där såklart. Då var jag tvungen att fundera en stund och sen minns jag att jag drömt att jag låg i sängen med insekter som kröp över hela mig. OCH JAG HATAR INSEKTER!!!!

Sen somnade jag om. Men vaknade sedan med att jag grät hysteriskt och mitt hjärta värkte. Då minns jag att jag drömde att jag och Christian firade 4 år tillsammans och vi satt i hans bil på väg hem till Cindy och Stefan och jag hade fått ett papper av honom, med en dikt som beskrev våran tid tillsammans. Sen kom vi hem till Cindy och Stefan och då helt plötsligt var inte Christian där utan han ringde mig på telefonen och sa "Samantha, jag måste berätta en sak för dig. Jag är tillsammans med en annan tjej nu och vi har fått barn!" sen kom dom över med barnet och la det i min famn. En liten pojke. Jag bara stirrade på dom och frågade chockat "Jaha, och vad ska han heta?" då kollade dom på varandra och log, sen sa dom samtidigt "Metal Majong" och jag garvade sönder och frågade om dom var seriös och det var dom? HAHAH. Sen ville jag prata med Christian ensam om det här, haha såklart. Och då sa Cindy: "just ja, när ska ni flytta ner till Norge med oss då?" och jag bara gapade och skrek "NORGE OCKSÅ? när skulle du berätta det?!?!" och han typ "förlåt, jag skulle... men jag glömde" sen helt plötsligt var vi deras nya hus i Norge som låg bredvid Cindy och Stefans på stenplattor bredvid havet. Jag började gråta jätte mycket och jag kände att hela mitt liv hade gått till en annan kvinna. Jag stod där och höll för mitt brustna hjärta och jag visste att jag aldrig skulle kunna acceptera det, så jag hoppade ut för en klippa. Då vaknade jag och grät hysteriskt.

Var tvungen att ringa Christian och berätta. Haha han skrattade och tyckte så synd om mig och sa att han aldrig skulle lämna mig för någon annan och hur mycket han älskade mig. Bäst för dig, för i verkligheten hade jag aldrig accepterat de som i drömmen - drömmar är fucked up! Jag hade dödat dig ;) hihi.

Men det är LÄSKIGT hur drömmar kan kännas så jävla verkliga. Att man kan känna smärtan på riktigt, att man tror att det ligger och kryper insekter på en. Idiotiskt. BLÄ.




Jag hittade även ett gammalt mejl jag fick av Christian 2010-05-26 som ser ut såhär:

"Och jag vill leva med dig resten av mitt liv också älskling! Du är och kommer alltid vara min favoritperson :) Jag älskar dig mer än allt annat i världen och du betyder mest för mig av allt som finns! Vi hör ihop och kommer alltid vara med varandra! Jag är din för evigt, jag älskar dig mest i hela världen, tack för att du finns! Jag älskar dig pingvin . PUSSSSSS!"

Haha han är så himla söt :>
LOVE.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ursch, det är så hemskt med sånna drömmar. Har själäv haft flera hemska liknande drömmar. Så har kollat upp lite och såhär står det i drömboken: "Om en ung kvinna drömmer om otrohet är det ett mycket gott omen. Och om man drömmer att ens partner är otrogen så är han i själva verket mer tillgiven dig än någonsin".

Ochdu, lika liten som dig kan jag tyvärr aldrig bli. Men tack för dom fina orden, de värmer :) När kommer du uppöver något? KRAM!

2011-03-03 @ 22:27:34
URL: http://aggerydsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0