dead eyes see no future.

This quest, this need to solve lifes mysterious
In the end, what does it matter when the human heart
can only find mening in the smallest of moments?
They're here, among us, in the shadows, in the light, Everywhere.
Do they even know yet?
Lite dåligt med bilder på sistone, så jag tänkte bjuda på lite random från den senaste 'tiden'.


Jag har kommit in i en period då jag bara vill dricka citronvatten, varav alla citroner! ehe


Mina kreationer. Morötter, sötärtor, dill, spenat, paprika, rädisor och blommor.


Efter tre dagar såg det ut sådär :D Hihi, blev så glad. Alla blommorna, morötterna och rädisorna har redan blommat efter 3-6 dagar. Ihihiiiii


Sambon imorse då han skulle iväg och pangpanga i skogen med massa grabbar.
Airsoft, jävla självmordsuppdrag!


HEJDÅÅÅÅ. Hehehehe militärbyxor, grr.


OUTFITS, YEAAAAAAIIIYYY. Jag igår påväg till jobbet som ni ser med mina fina converse......:D:D:D:DDD


JAG IDAG :D:D:DDDDDD

Min FACELOOK kl. 09.00 ungefär.... :D:D:D:DDDD HEHEHEH lite trött, hehehe


Min bror kom förbi mig då jag slutat på jobbet för jag skulle hjälpa honom att träna inför en uppsats. Han ser verkligen koncentrerad ut, men du är såååå duktig lillponkisnonki ♥


Jag med långt hår, oj det var länge sedan :PP:P:P:P:P:P
usch, var verkligen inte fint på mig.



Idag sprang det fram en liten mus vid mina fötter när jag väntade på tåget, den bara stod där och stirrade på mig jättelänge och sedan sprang den bakom mina fötter och in i ett hål i väggen. Hahaha, så söööt. Liten kropp och stort huvud.

Migrän som vanligt, så vi ses hörs chill dill bill

Kommentarer
Postat av: sandra

jag saknar dig sjukt mkt mitt hjärta <3

2011-05-17 @ 23:24:33
URL: http://sandranathaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0