someone like you.



Även om jag tycker att världen ör orättvis,
så kommer inget att förändras.
Även om jag vet att livet har sin gång,
tycker jag fortfarande att det är orättvist.

Jag minns när du somnade med din hand i min. Hur jag kollade på dig och tänkte "Undra hur det kommer att kännas när hon går bort, kommer jag att klara av det?" Jag kunde inte se en värld utan dig i den. Om sanningen ska fram, så gör jag allt för att inte tänka på det, för jag klarar det inte. Jag kan knappt skriva om det, men det är de enda sättet. Jag vill att hela världen ska veta hur mycket jag saknar dig. Hur mina oändliga tårar faller bara när jag tänker på dig, ser en bild på dig.
Det har gått snart två månader, två månader utan att höra din röst eller ditt gulliga skratt. Två månader utan dig. Det river sönder mig inuti.

Jag saknar dig varje dag, så himla mycket, du anar inte.
Jag vill inget annat än att ha dig tillbaka.
Jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: sandra

tiderna är tuffa mitt hjärta, men vi är tuffare och starkare!

I love you <3

2011-05-13 @ 13:41:48
URL: http://sandranathaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0