the vampire diaries.

Som alla vet är den nya serien 'The vampire diaries' baserad på böckerna. Självklart måste jag läsa böckerna om jag ser serien, för böcker är alltid sextio gånger bättre.


Dom fyra första böckerna är nu avklarade.

• Uppvaknandet
• Kampen
• Vreden
• Återkomsten

Det är de böcker som kommit i svenska. Nu finns bara resterande 3 böcker i engelska - men sedan finns de även 2 böcker som författaren skrivit ur Stefan's synvinkel som heter: Origins & Bloodlust. Självklart måste man läsa dom också!

Kunde inte hålla mig idag när jag gick förbi bokhandeln, jag var tvungen att gå in. Hittade tre böcker jag ville ha, men jag fick hejda mig. Jag tog den femte boken ur The vampire diaries, på engelska då.

• The return: Nightfall (denna har jag nu)
• The return: Shadow souls
• The return: Midnight

(Författare: L.J Smith)



Imorgon släpps även Charlaine Harris fortsättning på The Sookie Stackhouse novels. Även den på engelska, men böckerna är bäst på engelska. Den ska jag sjääälvklart också ha!



Om det finns någon som vill läsa alla böckerna ur True Blood serien så har ni dom här. Författaren är självklart Charlaine Harris och böckerna heter:


• Dead until dark
• Living dead in Dallas
• Club dead
• Dead to the world
• Dead as a doornail
• Definitely Dead
• All together dead
• From dead to worse
• Dead and gone
• A touch of dead

Klicka på bilden och ni kommer in dit ni kan köpa dem.
Där har ni ett paketpris vilket är jävligt billigt än att köpa en och en för 150kr
som jag gjorde. Så ni tjänar på det!
Ni hittar även alla The vampire diaries på samma sida också.

Nej, nu blir det jobb.
Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0