tonight the world dies.

Facebook är fan inte hälsosamt.



Japp. Och inte hann man sitta länge heller. :p


Och vi har inga hälsosamma konversationer, om det nu går att ha de.
Vanliga standard hälsningsfraser mellan mor och dotter. Hmpf?



Åh jisses det var ett tag sedan nu mina minskade läsare? ;)
Jag har fan inte haft tid att sitta vid datorn. Som ni nu vet så har jag ju börjat jobba på Guldfynd och det vart inte bara 3 timmar i veckan utan... Ja, mycket mycket mer. Jag jobbar typ varje dag.. Idag blev det en superduper dag från 09.30-19.30, wiho.

Igår var jag till optikern för att införskaffa ett par linser, så jag kommer att bli ruinerad denna månad. Ser fram emot mina två framtida besök, not. Det sista han gjorde igår var att ta en tops på mitt ögonlock, drog i mina ögonfransar och vända ut och in på det, w00t. Var skit läskigt :(

Sen blir det Metal Town i juuuuni, AWESOME.
Sitter och matar hårdrock just nu, finns inget mer avslappnande! Vad spelas just nu? Arch Enemy eller kanske lite Korn, eller Avenged Sevenfold, eller Volbeat... eller eller System of Down, eller ellerrr... Meshuggah! AAH KÄRLEK. Jag vill tatuera in en fet jävla HÅRD ROCK i min jävla panna! nej, nu gick jag över gränsen.

Nu ska jag se The Big Bang Theory och skratta tills jag kissar ner mig sen sova, jobb imorgon. Kom och säg hej i Huddinge!

/Death to everyone ;) ;) ;) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0