Comment.

Tjabba.

Jag gjorde en liten annorlunda grej igår. Jag har ju mina favorit författare och läser oftast alla böcker som dom skriver.. Jag har ofta tänkt på hur underbart det är att de öppnat upp en helt ny värld för mig.. Så igår tog jag mig i kragen och skrev faktiskt ett mail till en av mina favoritförfattare och beskrev för henne hur awesome hon är ungefär och hur mycket jag älskar att läsa hennes böcker.
Alla kända personer får ju fanmail, så hon har antagligen hört det flera tusen miljarder gånger om. Men som de stod på hennes sida så svarar hon inte längre på sådana mejl eftersom det är så många som skriver, vilket man förstår. Men hennes assisent svarade så det var roligt :) Hennes syster.




Inte världens största svar, men det var något :) Säkert 1.000.000 andra som får exakt samma svar, men jag vet i alla fall att hon fått det och det känns bra :)

I'm such a geek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0