Sorrow.

Yttligare ett nördinlägg, men jag älskar det och ni får se mer.

För att få in stämningen så lyssna på denna samtidigt.
Musiken som spelas samtidigt i bakgrunden.
Jag ville visa videon, men den fanns bara på tyskt språk :s ugh.
Så jag har för mycket fritid, så jag gjorde ett bildspel istället.



































Dom två sista bilderna är när han skriker mot Haku, killen som "dödar" Sasuke. Narutos Seal bryts ner och The Demon Fox Chakra läcker ut ur honom för första gången och han börjar förvandlas.

"Naruto's rage is the trigger" - Jiraiya.

Alltså det här är avsnitt 16 från början då Naruto & Sasuke är små. Redan då börjar man böla vettu. Kollade på detta avsnitt igårkväll och jag grät så jävlaranamma! Hade bowlingklotsögon. Så himla sorgligt, speciellt med musiken i bakgrunden.

För er som vill se just denna scen, klicka här.
14 minuter in i avsnittet, nästan vid slutet då avsnitten är 23 minuter.
Då får ni se allt. Var beredd på böl ultra!
Eller det kanske bara är för de som är insatta i serien,
man lär verkligen känna karaktärerna.



Gosh, jag måste skaffa en hobby.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0