Crazy.


Hah titta - ett retard?
Mitt hår börjar bli ganska långt... Ser inte bra ut längre, inte i nacken där mitt korta hår står rakt ut för det börjar bli för långt.... Hm.

OCH - vad vore en blogg utan bilder på en själv? Inte direkt så jag har andra roliga bilder att tråka ut er mer med?


Igår var en pissdag. Tänker inte prata om den dagen för då går jag och lägger mig i fosterställning. Tänk vad så mycket småsaker kan förstöra ens humör totaaalt.
Eye. Idag var det bättre, söndag, lugnt.

Åkte in till stan med sambon och köpte en vinterjacka som får mina ögon att vilja gråta blod. Hah eller? Jag har väntat på ögonblicket att kasta flera lakan på en jacka för jag tänker FAN inte frysa en till jävla vinter. Fortfarande, jag flyttade faktiskt söderut? ;) Känns som att vara i Norrland iallafall. Fryser lillgutten av mig! Ni får se en bild på den senare - inte så snyggt att posera i sin mysjamas eller hur? (Ja, det är den jag har på mig ovanför, därför ni oftast ser bilder på mig i den... Jamas är en lag hemma, låta fläsket välla ut överallt, åh skönt.)

Imorgon åker jag med kära till Nyköping & Linköping :) Sen på tisdag är det ju min födelsedag. Fyller ju hela.... Någon som kan gissa? I Stockholm blir många paff när jag säger att jag ska fylla TJUGOTVÅ, varför tror de att jag är äldre? Jag ser ju ut som en dvärg. I Norrland gissar alla på FEMTON, mer rimligt eller vad säger ni? Min mognadsgrad i bloggen ligger på ungefär fjortis-14? Men det är ju inte direkt något seriöst, jag älskar att snacka strunt när jag har ABSOLUT inget att göra, som nu ;) Tro mig, jag är liiiiite mognare i verkligheten, ELLER? hahaha. Gud vad jag roar mig själv bra.

Nu ska jag se HOUSE....




De som orkade läsa enda ner hit, har ni inget bättre för er? Ni ser väl att jag inte har det?

Kommentarer
Postat av: Madde

tyvärr så hade jag inget annat för mig då jag Titter på jobb så jag läser all din skit snack :P

Måste ses snart igen, hitta på något innan jag flyttar :)

2011-10-17 @ 18:51:03
URL: http://fashioningold.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0