Nothing really matters.

Yo!

Har egentligen inget att skriva om, vill bara fördriva tiden tills jag ska till jobbet. Börjar bli riktigt jävla kalas kallt ute nu alltså, men jag tänker inte knäppa jackan eller ta på mig en tjockare tills de första snöflingorna kommer ;) Höhö, 2cool4kyla.



På tal om att åka till jobbet. Är det bara jag som hatar att åka pendel/tunnelbana/buss? Jag hatar verkligen att sitta med massa andra människor, varför?

1. Sitter man med massa människor vet man inte vart man skall kolla om man inte sitter nära ett fönster. Ska jag kolla på golvet? Taket? I magen på personen framför mig bara jag undviker ögonkontakt?

2. Alla barn som skriker och pratar as högt och sparkar en i ryggen i stolen bakom. Speciellt de barn som sitter med sina föräldrar och föräldrarna säger inte åt ungarna, skottpengar på sådana jävla puckon!

3. Jag är så jävla trött på att höra rinkebysvenska speciellt från svenskarna själva - NI ÄR INGA INVANDRARE, väx upp.

4. Personer som lyssnar på musik åt hela pendeltåget. Antingen med fetjävla hög volym i lurarna så man hör vad dom till och med sjunger eller dom här idioterna som tar fram mobilen UTAN lurar och börjar spela så alla på pendeln blir irriterande.

5. När alkisar eller höga människor sätter sig bredvid en och stöter, friar eller vill köpa en? Ja, man träffar på jävla många konstiga människor som inte skäms över sig själv och deras beteende. Eller sådana som bara vill bråka... Blir så arg!

6. Har man jobbat en hel dag och är jättetrött i benen så är det alltid fullt på pendeln så man måste stå upp hela vägen :( Buhu.


Yeye, det är väl dom mest irriterande sakerna då.

Kom förbi på Guldfynd i Huddinge och handla lite! Vi har just nu prisfest! WopWop, handla två saker och få den ena för halva priset eller handla Guld och du får 100:- rabatt för varje 500:-! GRYMT VA? Komsi komsi komsi!

Nu ska jag gå. Hajdo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0